Everyone will come, everyone will come to my funeral to make surethat I stay dead

Marilyn Manson – Four Rusted Horses
 
Jag har varit åh så produktiv de senaste timmarna. Men vi börjar att prata om igår.
 Igår kom en tjej som hette Anki (mammas vän) och hennes familj till oss. Det var lite roligt, för först var jag typ allmänt osocial och vågade inte prata med hennes två söner, Felix och Caspian, men sen när vi åt efterätt (kladdkaka med grädde ♥) och vi började spela en massa musik så verkade Felix bli helt asdgfsdfg 8'D och spelade ganska bra musik och kollade på mig och sa att det var bra musik och så. Han har ganska awesome musiksmak verkar det som, faktiskt. (Och han spelar gitarr!!!!) Sen var vi typ utomhus och körde någon lek där någon ska säga en filmtitel, till exempel Batman, och så ska någon annan säga något som var relaterat på något sätt. Så om Caspian sa Batman kunde jag säga Transformers för att det var högteknologiska grejer i den, som exempel.
 
När de åkt iväg gick jag och kollade på Sagan om de två tornen OCH Sagan om konungens återkomst, så jag blev klar med mitt Lord of the Rings-maraton! :D och så skrev jag ungefär ett och ett halvt inlägg till Bleed it out. Somnade vid typ halv åtta, och då hade Viggo redan hunnit vakna och springa nerför trappan och låtsas att han var ett rymdskepp så...
 Vaknade vid ett, klev upp, åt typ frukost OCH lunch och skrev epilogen till Bleed it out, så nu är hela den klar. Känns... skumt. Och nervöst. Alla de inläggen blir ju tidsinställda (som jag skrev på den bloggen) och jag är så rädd för att ni ska tycka det är ett dåligt slut D:
 (Personligen är jag nöjd med det, men... inget kommer slå slutet på Dollfaces ♥)
 

 
/nervös tjej som biter på sina naglar och tycker det smakar nagellack

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0