Filmer

Satt på CDon och kollade efter filmer jag måste ha, och såhär blev listan:
 
 
Satt och frågade Paprika om filmer och sökte upp folk på imdb... såg Ten Inch Hero på Jensen Ackles sida OCH JAG MÅSTE SE DEN IGEN SERIÖST SÅ JÄVLA UNDERBAR ♥ Jensen i grönt hår, tuppkam, piercings, eyeliner, märklig klädstil och allmänt go... omnomnom *o*
 OMFG HAN HADE BLÅTT HÅR OCKSÅ OKEJ KRYPER IHOP I ETT LITET FANGIRL HÖRN OCH GRÅTER OKEJ
 
...åh Jensen Ackles, the things you do to a poor fangirl...
 Nejmen jag väntar på att jag ska få pengar av mamma och pappa. Nej, inte sådär spoiled, men alltså de är skyldiga mig en del pengar, så när jag fått dem ska jag köpa en massa filmer... Zombieland 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0