I GOT THE WHOLE WORLD IN FRONT OF ME

Kollade på Sagan om Ringen igår, men kollade inte klart. Det hände en grej som gjorde att jag inte kunde koncentrera mig, så... satt ärligt talat mest och grät och tänkte NEJNEJNEJNEJ. (Allt är bra nu, oroa er inte.)
 Idag när jag var alldeles nyvaken gick nerför trappan höll mamma i en bebis och jag blev helt "wtf vart kom den ifrån, drömmer jag, hur länge har jag sovit egentligen?" och så visade det sig att vi hade besök. Hm. Trevligt att komma ner och se ut som ett troll då...
 Asking Alexandria – Right Now (Na Na Na) (Akon cover) ♥
 
 
Jag hoppas att du vet att jag reagerade så för att det kom så plötsligt. Jag var helt säker på att det skulle gå åt helvete, men jag vill inte förlora dig. Jag skulle aldrig palla det.
Vi måste klara det här på något sätt. Vi måste. Annars kommer jag fan ge upp, no kidding. Jag orkar inte, älskar dig för mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0