I wouldn't be here if it wasn't for you

Alltså det här får bli ett random, osammanhängande inlägg. Orkar inte tänka.
 
Världens sötaste konversation:
 
"MEN VEM FAN TROR DU JAG ÄR, SUPERMAN ELLER!?!?!?!?!"
"Ja C:"
"...så du hatar mig verkligen ok :c"
"HAHAHAH nejmen om du varit Superman hade jag gillat honom <3"
 

asdgfhjgdfghgbvgdjf dog lite <333
 
Igår messade Darlin' och sa att hon typ inte skulle till Marilyn Manson. Glömde säga det till mamma och hon köpte biljetter och åh fick så jävla dåligt samvete för att jag glömde vilket datum det var ;w; Men det löser sig - antingen ska vi sälja biljetten eller försöka få Petter att gilla Marilyn och Rob Zombie. Vi satsar på Petter C:
 
Såg klart på Scrubs igår. Eftersom klockan var typ tre och jag inte kan sova då så började jag se på HIMYM. Har ju tre säsonger här hemma så jag lär ju ha att göra ett tag... planerar ett FRIENDS maraton nu också - vi har en box med alla tio säsonger ♥
 
Är det fel att veta ungefär vad som kommer finnas på ens önskelista till julen redan nu? Kommer satsa på en massa filmer och tv-serier - de senaste åren har det varit skivor, men nu... jag behöver massamassamassa filmer ok ;w; MÅSTE HA ALLA SÄSONGER AV ALLT JAG SER JU. Har ju liksom påbörjat en massa...
 
UH LUNCH. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0