I'm a safe bet like your life's staked on it

Välförtjänt paus (enligt mig själv). Pjuh. Har dammat av tv-hyllan, fönsterbrädan och skrivbordet, dammsugit och småplockat lite. Har sängen och spegeldörren kvar, sen är det bara jag som måste fixas (alltså duscha, fixa håret osvosv) :3
 
Lyssnar på musik och försöker välja ut ett kapitelnamn till nästa Billie-del. Har liksom nio olika förslag... vissa kan jag använda till andra kapitel, andra inte. Hm.
 
Sitter och försöker övertala Paprika att killarna på mina affischer inte är nakna, vilket han har fått för sig ._____. det är rätt åt mig, I guess, eftersom jag alltid retas och säger att han kollar på porr... HAHAHAHAHA har man inget liv så har man inte det xD
 Och det hela började med omslaget till Nevermind...
 
 
Fint att det typ regnar lite och åskar nu.
 Nä, ska gå och äta lunch nu. Whii.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0