Jag just nu:

 
Roligt att jag sitter vid datorn och skriver för hand...
 Saker att säga om bilden:
 1) Jag brukar sitta och tugga på mina pennor.
 2) Jag skrev faktiskt bara första biten på ett stycke för hand för att komma ihåg eftersom det inte verkade fungera så bra att veta vad jag skulle skriva på datorn xD
 3) För övrigt gillar jag att skriva för hand.
 4) Mitt hår är sådär lockigt ja.
 5) Det i bakgrunden är inget creepo. Eller jo, men ändå. Det är Marilyn Mansons skumma självbiografi som jag börjat läsa... har läst typ två kapitel eller vad man ska kalla det och den är... sjuk owo
 
I ALLA FALL SÅ SKULLE JAG INTE HA NÅGOT EMOT ATT SE MARILYN MANSON LIVE I DECEMBER. Men tydligen måste jag ta med mig en förälder och ingen av dem gillar honom... tur att jag inte är ett jättestort fan så att det inte spelar någon roll om jag kan gå eller inte xD

Oh, btw - pappa ska köpa både hamstermat och hårfärg, så yaay ♥
 
Ska nog fortsätta knarka musik och skriva på det här inlägget till Bleed it out nu tror jag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0