Läskigt spel

Bara för att det fanns godis gick jag ner och kollade på fotboll, fast egentligen inte. Satt och läste istället, mwehehe ♥
 Petter har något asscary spel på sin dator där man ska springa iväg från ett monster som rör sig mot en om man blinkar. Och man vet inte riktigt vart han är ibland. Så jääävla läskigt! Petter och jag var väldigt uppskrämda redan innan vi började, och sen visade det sig att det fanns ett till monster som Petter glömt att berätta om så jag började skrika helt hysteriskt ._____. har asont i halsen nu...
 Vi har ett paket på posten så jag hoppas att någon åker och hämtar ut det snart, vill ha min Bones-skiva... och nu dampar Spotify som fan ASDGFHSDGFHJFCGVHJKHBV
 
Måste förresten bestämma mig för om jag ska köpa Dexter eller The Big Bang Theory, vilken jag ska börja kolla på först. Egentligen borde jag väl satsa på att köpa alla HIMYM och Supernatural och Scrubs-säsonger först, men fuck that~
 Åh jag längtar tills nästa CDon-beställning, vill så gärna ha Ten Inch Hero DDDD:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0