LOOoooOOooOooOOVEEERBOOOOOY YOU PLAAAYED US UP LIKE TOOOOYS

^ ungefär så sjunger jag just nu.
 
Men eh. När jag skulle skicka senaste inlägget dampade blogg.se och skickade först inget sen typ 234567434567 inlägg så... x____x
 I alla fall. Har suttit och trollat runt på Twitter i princip hela dagen fram tills nu, och spelat ett spel där man ska döda Justin Beaver xD och kommit på att jag måååste köpa Kerrang!. Tre nummer. Fast två av dem finns inte i Sverige än... sdfgdfghfg
 
 
Me wantiiie so badlyyy... ;w;

Kommentarer
Postat av: Moa

Alltså först Green Day på omslaget och sedan MCR...
NÄR DE LANDAR I BREVLÅDAN BLIR JAG VÄRLDENS LYCKLIGASTE MÄNNISKA.

2012-07-26 @ 20:38:32
URL: http://www.moixa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0