~*[någon jättebra rubrik]~*

Åkte hem till Elvira igår och vi försökte ladda ner en tv-serie, Harper's Island, och sen kollade vi på den online istället. Den var asbra och läskig! Vi hann se 6 avsnitt innan vi la av, men vi ska fortsätta kolla nästa gång vi ses c: Var vaken till och från nio och tolv, sen vaknade jag på riktigt och fick helt sjukt jävla ont i magen av ingen anledning alls. Alltså, det gjorde så ont att jag mådde illa och blev yr och inte visste vad fan jag skulle göra. Fick mamma att komma och hämta mig, sedan fick jag alvedon och ipren (ja, vi blandade dem, men wth) och blev tvingad att äta yoghurt och dricka juice. Jag mådde tydligen så dåligt att hon trodde jag skulle svimma...
 Låg ute på en filt och läste och lyssnade på musik med mamma. Sen fick hon för sig att vi skulle flytta på filten så att vi skulle hamna i solen, men jag hade fortfarande så ont att jag inte kunde resa på mig så jag fick rulla av filten och sedan rulla de tre meter hon flyttat filten på xD Sen efter ett tag kunde jag sitta upp, sedan fick jag hjälp att stå, och just nu mår jag ganska bra. Är trött och kan inte gå helt upprätt utan att få ont.
 Men ja, allt är kanska okej nu. Sitter och kollar på Legend of the Seeker och skriver på Billie-novellen. Det är väl typ allt, I guess.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0