Någon riktigt faaancy rubrik~

Vi åkte inte till Mariefred igår (GUUUD KOMMUNIKATIONEN I VÅRAN FAMIIILJ), men mamma klippte typ allas hår och filade mina fötter. Har kortare hår och är superglad nu (mitt började bli för långt) (roligt att jag är tjej och tycker inte om när mitt hår blir långt ♥) och typ skrek och skrattade sönder när mamma fixade mina fötter. Är så jäkla kittlig... x___x
 
I ALLA FALL, efter det typ satt Petter och jag och spelade det där läskiga spelet igen. Fast vi spelade typ bara några sekunder för han fega ur (men med all rätt) - alltså, man kommer ut i en korridor. Det händer en tv-skärm på väggen som är helt svart, och det står REC i ena hörnet. Det finns dörrar i båda ändarna av korridoren. Petter vet att monstret som rör sig när man blinkar kommer finnas i det rummet man väljer, och då måste man kolla på en tv-skärm och se när han vänt sig bort så pass mycket att man skulle kunna springa genom rummet och hålla ögonkontakt hela vägen och komma fram till dörren på andra sidan. Och så blinkar man ju automatiskt var trettionde sekund, så... han stängde av skiten och vi började kolla på videos till Slender istället xD (ett annat skräckspel ._____.) Det var tamigfan asläskigt - tänk er att man springer genom en skog i mörkret och ska hitta papperslappar. När den första är hittad börjar en trumma slå, för då är Slenderman efter en. 
 Egentligen är Slenderman kanske inte så läskig - ser ut som en kostymnisse utan ansikte - men det är miljön och the fact att han kommer döda en om han får chansen som gör honom asläskig... HAHAHAHA killen som spelat in videon vi kollade på kom fram till typ, fyra väggar som satt i ett kors, och när han hittade papperslappen stod Slenderman i just det hörnet. Killen blev helt hysterisk, skrek och sprang runt hela skiten xD
 
Igår kväll såg jag The Dark Knight Rises. Som jag har längtat, och längtat, och längtat. Den var helt... sdfgsdfg. Från början till slut. Jag brukar ju normalt sett gilla the villains, men Bane var bara obehaglig. Och alltså åh slutet jag satt nästan och grät och sen log jag och åh jag längtar tills den kommer på DVD.
 Jag förstår inte hur man inte kan gilla Batman. Han ÄR en av världens bästa superhjältar. Allvarligt talat. (HUR KAN MAN GILLA STÅLMANNEN!?!??!)
 
Anyways. Låg och kollade klart på Merlin (säsong ett) och började på Scrubs. Känns skitbra att jag somnade vid fem och blev väckt innan tio...
 Men alltså, det här är skitskumt. Mellan tolv och ett kan jag verkligen inte somna, och mellan tre och fyra blir jag så fucked up att jag kan skrämma upp mig själv såpass mycket på tre minuter att jag är vaken till fyra. Det är skitskumt, för annars har jag inte särskilt stora problem att somna. Eller, ja, lite, men det är assvårt mellan de klockslagen. Tur att jag hade Paprika, annars hade jag väl börjat gråta eller något xD
 
Idag ska vi till Mariefred. Yaaay, glass :3 ska äta frukost och klä på mig och sånt först. Jappjappjapp.
 
Apropå Paprika så vill jag ha en massa nya filmer. Vi ska fixa med skulder och sånt, så att jag får mina pengar och mamma och pappa får sina, sen baserat på hur mycket jag nu får (kommer inte ihåg hur mycket jag skulle få för betygen, men ah) ska jag storhandla filmer. Och Kerrang!. Måste beställa Kerrang! i typ dag. Ja.
 
Okej, borde gå ner och äta frukost eller något nu. Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0