Never reaching what I want to reach, never being who I want to be

Var vaken till halv sju och kollade på Hemma värst (aka The young ones på engelska) och så hände något läskigt. Det var som om skärmen flimrade till och något grönt var där. Jag tyckte det såg ut som en uggla eller något, men alltså det var bara några sekunder och fortsatte sedan som vanligt. Blev så rädd att jag stängde av och var vaken en stund till och skrev lite, sen somnade jag. Vaknade vid tolv och visste att mamma skulle komma och väcka mig snart om jag inte klev upp så jag masade mig upp och berättade om det där för mamma medan jag åt frukost. Hon sa att det kanske var så att skivan var smutsig och inget läskigt alls, men ja... kan ju vara så, men ändå - det var asläskigt.
 Låg på en filt utomhus och skrev och blev tvingad till att gå in för en massa myggor attackerade mig. Särskilt mina fötter och armar, så...
 Sen har jag tvättat (JAMEN HALLELUJAH JAG KAN FAKTISKT GÖRA DET), skrivit lite mer och städat lite på mitt rum. Fick även lust att spela tv-spel så jag snodde Petters Ratchet & Clank och återupplevde min barndom xD
 Nejmen seriöst. Jag fick lust att spela något spel som inte var skjutspel - jag har typ inga spel alls och Petter har en jääävla massa skjutspel .______. det var inte så roligt </3
 Uhh, jag borde fortsätta städa.

Kommentarer
Postat av: Moa

JAG AVGUDAR THE YOUNG ONES! Vyvyan <3

Men anyhow, jag har för mig att jag har läst någonstans att de la in bilder som flimrade förbi i serien med mening, för att jävlas med att regeringen var livrädd för subliminala meddelanden i TV-serier på den tiden. Vet inte om det kan ha varit en sån, men perhaps :3

Svar: ALLTSÅ ÅH JAG ÄLSKAR VYV <333 Det låter som något de skulle göra, faktiskt. Haha. Men ja, fan vad skönt att det fanns ett svar i alla fall 8D (alltså tänk dig att man är vaken hela natten, ser något sådant, VET att huset är hemsökt, och freakar ur... det var vad som hände xD)
Frida

2012-07-20 @ 22:55:34
URL: http://www.moixa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0