Now dance fucker, dance - man he never had a chance

The Offspring – You're Gonna Go Far, Kid - Explicit Album Version ♥
 
Har städat hamsterburarna, beställt det där Kerrang!-numret jag sa att jag skulle beställa för flera dagar sen, fått böckerna jag beställt från CDon (en Supernatural-bok called Night Terror, och Noras val), skrivit på Bleed it out och ska färga håret samt se Pretty in pink - filmen mamma velat ha i flera år men som hon fick tag på förra veckan...
 Oh, var inte oroliga, det ska fortsätta vara rött sommaren ut och sen svart i höst/vinter 8D *redan bestämt sånt eh*
 
mvh /emokid med extremt lång lugg jao
(ja, bilden är oseriös)
(ni vet att min lugg inte ser ut så va?)
(JAG ÄR INTE SERIÖS IDAG GODDAMMIT)
(som kompensation kan ni få en bild där jag faktiskt ler:
 
 
you just got trolled)
(Men okejdå
 
 
ni ser ju mitt lilla leende där i alla fall)
(...varför gör jag det här?)
(varför har jag ens en blogg?)
(goddammit)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0