Now that it's over, I just wanna hold her

I'd give up all the world to see, that little piece of heaven looking back at me
 

Får så jävla mycket rys av den låten. Seriöst. John Cooper's röst är så speciell, på något sätt. Älskar den.
 
...apropå inget, liksom.
 Men i alla fall så sitter jag typ helt forever alone på mitt rum och skriver på Bleed it out. Det är typ, tre inlägg kvar att skriva. Känns ju inte lite deprimerande. Det känns också som om jag missat en massa saker som är viktiga, men ja. Vi hade för många idéer för att de skulle få plats. (Notera att med vi menar jag från rollet och att jag inte alls är schizofren.) (Okej, det där sista var nog en lögn...)
 Men alltså jag orkar verkligen inte vara social nowadays. Seriöst. Orkar inte välja en film att kolla på med familjen, orkar inte se den med dem, orkar inte gå upp efteråt. Typ.
 
 
Uhuhuhu okej ska nog fortsätta skriva nu.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0