Oh Love

Åh. Sitter typ och dör lite. Seriöst.
 Green Day, jag älskar er. Jag älskar er så jävla mycket, okej?
  
 
Tycker den låter lite som 21st Century Breakdown blandat med typ, tiden innan American Idiot. Idk why tho.
 It's perfect ♥
 
Men idag har varit lite... kaotisk. Vet inte hur jag ska förklara den. Har ingen lust att prata om det.
 Badade för första gången i poolen idag och det var ju lite najs :3
 Åh gud Oh Love på repeat dör lite ok
 
Btw, har bytt mobil för ett tag, så alla mina kontakter är borta... bli inte sura på mig om jag inte vet vem det är, kan inte alla nummer utantill xD (kan bara mitt och mammas utantill, tbh...)

Kommentarer
Postat av: Moa

ALLTSÅ LÅTAR BORDE INTE FÅ VARA SÅ BRA SOM OH LOVE ÄR. JAG KAN INTE SLUTA LYSSNA PÅ DEN.

Jag vill att 25:e september ska vara här nu D:

2012-07-17 @ 01:40:13
URL: http://www.moixa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0