Saker att se fram emot

Måste göra en sån lista för mig själv nu.
 
Augusti: Snabbare internet, ny CDon-beställning (förhoppningsvis) med massa filmer, de två Kerrang!-nummer jag väntar på just nu kommer då.
September: ¡Uno! kommer ut.
November: ¡Dos! kommer ut.
December: Marilyn Manson med Darlin' (ändrat igen, hon ska med c:)
Januari: Asking Alexandria med Elvira, Mikaela, Jen och Darlin'! (Skulle ¡Tré! komma ut då eller har jag fattat fel?)
 
Så. Det lär räcka. Nu måste jag bara stå ut och vänta i några tusen år... men det kommer vara värt det. Helt klart.
 Åhh, måste förhandsboka skivorna ♥
 Andra saker jag ska göra i augusti: Läsa om de fanfics jag har sparade som bokmärken på datorn, se olika tv-serier och kämpa när skolan börjar. Jag har nämligen bestämt mig för att det här ska bli mitt år, att det här ska gå bra. Ja. Det måste det.

Kommentarer
Postat av: Moa

¡Tré! kommer ut den 13:e januari :3

OCH JAG VILL OCKSÅ FÖRHANDSBOKA DEM, MEN JAG ÄR PANK. This is horrible D:

2012-07-31 @ 19:05:46
URL: http://www.moixa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0