Situations are irrelevant now

Så, ny design whoopwhoop! Är personligen väldigt nöjd med den, om jag får vara lite ego c:
 Nyancat, jag vet att jag skulle citera There's No Sympathy For The Dead men Situations... I can't help it D:
 
Sitter just nu och lyssnar på de fyra Sleeping With Sirens låtarna jag har på iTunes since Spotify krånglar igen... suck. Blir så jävla trött på det, seriöst. Saknar ju alla mina spellistor...
 
Jag är på humör för att skriva inlägg om folk eller göra inlägg till folk och ge dem en massa tips på böcker/musik/filmer eller något, idk. Någon som vill ha något tips på vad som helst? (och med om inlägg om folk menade jag inte elaka saker, utan typ snälla saker. appreciation post eller nåt)
 
Funderar på att låna pengar från mamma imorgon och gå och köpa hårfärg till oss båda. Mitt känns som om det blekts lite/blivit ljusrött och no me gusta på det...
 VARFÖR ÄR INTE MITT HÅR SOM HAYLEY WILLIAMS FÖR?!?!?!?!?
 

Kommentarer
Postat av: Nyancat

Sjukt fin design alltså <3 ...men lite leskig måste jag säga xD
...Men, There's No Sympathy For The Dead ;___; jaja, det blev jättebra ändå ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0