So I gave her everything, and she did the same to me

Sleeping With Sirens – If You Can't Hang ♥
 
Min dag har i alla fall varit såhär: Blev väckt vid halv tolv och fick höra att vi skulle på bio vid tre. Så jag åt frukost, skrev lite på Bleed it out, läste och började kolla på BryanStars intervju med Shane Dawson (som var helt asdfgsdfg HAHAHAHAH alltså åh ♥) innan vi skulle åka. Vi såg den där nya Ice Age-filmen som var minst lika hysterisk som de andra filmerna xD älskar Sid's mormor <333
 Kom hem och skrev ännu mer på Bleed it out och åt yoghurt med jordgubbar till middag, och kollade på fler BryanStars videos. Alltså den med Danny (Worsnop) och Andy (Biersack)... åh jag älskar dem.
 Apropå Bleed it out så blev det lite kaos, för när jag nästan var klar med inlägget kollade jag igenom dokumentet där nästan hela mitt och Bell's roll om dem finns (har inte kopierat nåt från picknick... oops) och insåg att jag inte alls gjort som det stod där. Funderade på om jag skulle radera hela skiten och skriva om, men det fick vara så. Orkade helt enkelt inte, och jag var rätt nöjd med kapitlet så... hoppas de som läser novellen tycker det blev bra i alla fall ^-^
 Ska antagligen skriva lite mer eller börja välja bilder till en ny header. Eller borde jag kanske byta design till augusti...? ÄH VAFAN VI KÖR PÅ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0