Sometimes I give myself the creeps

Sometimes my mind plays tricks on me
It all keeps adding up
I think I'm cracking up!
Am I just paranoid, or I'm disturbed?
 
Green Day – Basket Case Tusen hjärtan på den ♥
 
Men eh. Låg och kollade på Scrubs tills Gossip Girl laddat klart, men eftersom det inte fanns någon text, jag var trött och hade ont i huvudet så stängde jag av efter halva. Nytt försök någon annan gång. Sen låg jag och kollade på Merlin tills tv:n fuckade up och allt blev konstigt, och det var typ vid halv fem xD
 Vaknade vid tolv, har ätit frukost och fått höra att vi ska till Mariefred idag. GLASS OHYEAH ♥ kom på att jag måste ladda ipoden lite, och fundera på om jag ska ta med en bok eller ett skrivhäfte i bilen... (eller, två - har nästan skrivit ut mitt andra skrivhäfte för sommaren...) (SERIÖST JAG SKRIVER SJUUUKT MYCKET FÖR HAND nu när man tänker efter) (större delen av Dollfaces och de sista kapitlen på Bleed it out finns i skrivhäften... och typ, hela Billie-remaken...)
 Usch, kanske måste gå och göra något vettigt, typ klä på mig, fixa håret och sånt... men fuck that~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0