Take a look around instead and watch me go

Alltså åh det var verkligen jätteroligt inne i stan. Kom dit, blev jätteförvirrad för jag hittade inte Mikis, sen så när vi hittat varandra fick hon en kram och vi gick till Shock och hennes mamma följde efter och jag seriöst babblade om inget alls, sen gick vi typ fram och tillbaka och jag pekade ut alla fåglar vi såg och vi letade efter Justin Bieber-saker (...fråga inte) och Mikis blev så rädd för en uppstoppad fågel att hon skrek högt som fan xD och sen på slutet stod jag mitt på Plattan och skrev en autograf till henne ♥
 Jag kommer seriöst inte ihåg ett ord av vad jag sa, för jag pratade så mycket ;w;
 Vi glömde gifta oss dock, men det får vi göra nästa gång...
 
ÅH JAG SAKNAR HENNE REDAN JÄTTEMYCKET OK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0