The very worst part of you is me

Har Linkin Park-maraton och skriver på Bleed it out. Det blev något fel när jag försökte göra en kapitelplanering (om man tar bort ett kapitel, borde det då inte rimligtvis bli ett kapitel färre då...?) så jag fick fråga Paprika, och det visade sig att jag missat att skriva 28 och det var därför det såg fel ut.
 ...well, nobody's perfect xD
 I alla fall, jag skulle gissa på att om min huvudvärk försvinner och inte kommer tillbaka, och om jag får värsta inspirationskickarna, är nog novellen klar om någon vecka... känns lite sorgligt att sitta och tänka att nästa lördag kanske jag inte har något att skriva på längre.
 Fast det där är ju inte sant, egentligen. Har 3 noveller i en lagt åt sidan för tillfället-mapp på datorn + en idé i huvudet, och så har vi ju en massa one shots jag alltid kan komma på, så jag lär inte bli utan ord i alla fall :D
 Ska nog försöka mig på en ny bloggdesign imorgon, whoopwhoop.
 
Och åh, mamma glömde köpa hårfärg så jag ska inte färga idag. Nästa vecka maybe?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0