They hurt you at home, and they hit you at school

They hate if you're clever, but despise a fool
 

Green Day – Working Class Hero
 
Idag försöker vi få upp poolen, och när vår granne såg det sa han "Jaha, här var man optimistiska... xD" JAMEN VADÅ DET ÄR JU FAN SOMMAR fastän det är lite halvtaskigt väder...
 Gjorde förresten en Covers-spellista igår - om ni kommer på någon bra cover som inte finns på listan men finns på spotify kan vi väl säga till? C:
 Men ja. Ehm. Jag har liksom inget att skriva...
 
Funderar på att göra en ny design. Om jag har tråkigt? Ja. Den blir typ rödish/svartish och deprimerande i sånt fall, bara föratt ♥
 
The Ready Set – Airplanes (B.o.B cover) 
 
YEAH JAG GILLAR ATT LÄNKA TILL SPOTIFYLÅTAR OK
 
Apropå inget, Darlin' tänker tydligen använda den här bilden som omslag till någon novell/bok eller nåt. AWESOME.
 
Apropå inget. Ska färga håret igen idag. Fortfarande rött, fawk jäh.
 
OKEJ JAG BORDE SLUTA LÄGGA TILL EN MASSA SAKER OK

Kommentarer
Postat av: Alicia

Fix You (Secondhand Serenade) är bra :)

2012-07-14 @ 14:04:14
URL: http://obsessedlittlegirl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0