Vakeeen

Ja, jag är vaken fortfarande.
 Såg Boogeyman med mamma, pappa och Petter. Den var bra. Vi skulle hämta en choklad som låg i källaren, och det här var vi:
 
* Mamma säger åt pappa att hämta den.
* Pappa orkar inte.
* Mamma frågar om hon ska hämta den.
* Pappa säger ja.
* Mamma säger att jag ska hämta den.
* Jag säger att hon är min bitch och ska hämta den.
* Jag föreslår att vi går tillsammans.
* Vi står på översta trappsteget till trappan och fegar ur.
* "Jag vet! Vi tvingar med Petter!"
* Petter tycker vi är fåniga men följer med.
* Vi står i samlad grupp och hämtar chokladen, och springer sedan upp.
* "Jaha, vem ska gå ner med det som blev över då?"
* "...äh, det får pappa göra."
 
Har suttit och kollat på Legend of the Seeker och skrivit på Billie-novellen i snart typ tre-fyra timmar. Kommer inte ihåg när jag började, haha. Det är äckligt varmt på mitt rum så jag kan inte somna...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0