You helped me be who I am today

Alltså jag har verkligen inget att skriva, för inget hände igår och inget alls har hänt än. Seriöst alltså.
 
• Idag måste jag verkligen städa mitt rum och bädda rent i sängen.
• Ikväll kommer Betty, Micke och Elvira hit. Elvira ska högst antagligen sova över.
• Imorgon måste jag rensa/städa min bokhylla. Den ser ut som ett helvete och åh jag orkar inte. Får panik när det är oordning där. 
• Måste kanske bestämma hur jag ska ha böckerna den här gången...
• HAPPY BIRTHDAY J.K. ROWLING! ♥
• HAPPY BIRTHDAY HARRY POTTER! ♥
• Jag vill skriva hela jävla dan och inte göra något annat alls. Det går ju inte. Fml.
• Nej skojade bara ok
 
Okej har inte tid att sitta här egentligen, måste börja städa nu... ipod? Check. Högtalare? Check. LET'S DO THIS!
 
Btw, blir nervös av att ingen kommenterar på min skrivarblogg. Vill ju veta om jag gör något bra... D:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0