Bloggen

DET HÄR ÄR TYP 12354674324567865 GÅNGEN JAG FÖRSÖKER SKRIVA ETT JÄVLA INLÄGG OKEJ.
 Mitt internet har varit helt fucked up idag och blogg.se krånglar och bleh. Varken Nyancat eller Jen kom in på förra bloggen efter att jag lösenordsskyddat den (JA JAG GAV DEM ANVÄNDARNAMN OCH SHEISSE) så jag antog att det var samma sak för alla. Har raderat den bloggen nu för annars kommer jag bara klicka mig in på fel blogg och skriva massa inlägg, och det orkar jag inte med. Har bara den här och skrivarbloggen (som kommer fortsätta vara öppen) nu, tihi.
 I alla fall, tycker det känns lite skönt med en helt ny start i alla fall. Inte för att jag inte älskade den andra bloggen, men ja... I'd grown bored of it.
 Eftersom allt är fucked up är jag inte klar med designen, men den får fan se ut såhär ett tag nu. Får ont i huvudet bara av att tänka på den haha.
 
Näni, ska nog gå och kolla på Transformers 2 nu. Ettan var skitbra omfg Shiaaa <3
 Imorgon ska jag, mamma, Elvira och Betty se den där filmen jag aldrig kommer ihåg vad den heter, den med Kristen Stewart i alla fall. Vi ska käka borta och så, kommer bli askul whiii C:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0