Hallonyoghurt + frysta hallon = Hallonception

Gick ut på promenad med mamma, och när vi kom tillbaka hade Collide kommit! Stod inte alls och skrek på uppfarten, nejnej...
 Min lunch idag var hallonyoghurt med frysta hallon och blåbär, så det blev lite Hallonception enligt Paprika xD
 Har suttit ute på en trappa och läst John Winchester's journal, och den är fett awesome. Ja.
 Apropå inget så följer kanske mamma och Liv med in till stan imorgon, vilket betyder att jag eventuellt inte kommer få gå vart jag vill, få tusen frågor och så kommer väl ungen gnälla på affärerna... men det skulle faktiskt vara lite trevligt med sällskap ^^
 Fick lust att se Inception nu. Tusen år sen jag såg den ju... och Sagan om Ringen... och Pirates of the Carribean... JAG HAR MYCKET ATT KOLLA PÅ KÄNNER JAG.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0