I said I'd never let you go, and I never did

I said I'd never let you fall and I always meant it
If you didn't have this chance, then I never did
You'll always find me right there, again
 
A Day To Remember – Have Faith In Me Får så jävla mycket rys av den här låten bara genom introt, seriöst.
 
I alla fall så önskade jag att jag var i Borlänge och hoppade med alla andra SP-fans och sjöng och dansar. Satt också och längtade till januari (för er som inte vet: jag ska på Asking Alexandria tillsammans med Elvira, Mikaela, Darlin' och Jen - JA JEN, DET ÄR BESTÄMT ATT DU HÄNGER MED OSS, SÅDESÅ). Spelade ut något Sims-spel på DS för andra gången. Älskar djuren i det spelet, omfg :') (ja, jag spelar My Sims Kingdom - problem officer?)
 Idag vill jag beställa Kerrang! och hoppas på att den hinner komma innan vi åker till Örebro. Jag vill åka in till stan och gå på Bengans och köpa en till Darren Shan-bok på sci-fi bokhandeln. Måste kanske in dit ändå, Petter fyller år snart och pappa vet inte hur han ska få tag på vissa skivor... får fråga om jag kan åka in och köpa dem i eftermiddag eller något. I sånt fall köper jag nog Kerrang! där, om den kommit ut. Det måste också kollas upp.
 Usch, är så trött. Haha.
 
Det är så sjukt mycket jag vill skriva på nu. Jag vill bli klar med Bleed it out. Jag vill skriva massor på mitt hemliga projekt. Jag vill börja med It never ends och remaken på Billie, vill göra remakes och sen skriva om Pierre. Jag vill bli klar med alla påbörjade saker i datorn, men vad gör jag? I princip ingenting. Seriöst alltså xD
 
Okej det numret fanns inte på pressbyråns hemsida. Någon som vet när numret kommer ut då? Kan ju iförsig gå och kolla i alla fall, jag dör ju inte precis av det...
 
UPDATE: HAHAHAHAH fick för mig att det var fredag, men det är det ju inte. Det är torsdag. Ska eventuellt in till stan imorgon, även om jag inte ska köpa skivor till Petter (pappa sa att det kanske inte behövs), så jag ska i sånt fall leta Kerrang!, Darren Shan och kaaanske Riot!. Vi får se. (Måste ha pengar tills när vi kommer hem så jag kan beställa Let's Cheer To This, Bones och... nä det var nog dem jag letat efter owo och ge pengar till mamma och pappa för Collide och Drop Dead... OKEJ JAG VET INGEN BRYR SIG EGENTLIGEN)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0