I'll be fine, even though I'm not always right

I can always count on the sun to shine
Dedication takes a lifetime
But dreams only last for a night
 

Alltså Alex's röst där... sdfghdfghgdf
 
Igår åkte jag, mamma, Betty och Elvira till Heron City och åt middag på något ställe där och såg sedan Snow White and the Huntsman (snälla säg att jag fick filmtiteln rätt snällasnällasnälla). Den var faktiskt sjukt bra, alla var bra... förutom Kristen Stewart. Hon förstörde filmen. HAHAHAHA ja jag hatar henne jättemycket <3
 Utanför salongen och så satt vi och skulle härma Kristen's ansiktsuttryck som hon har hela tiden, men jag satt och skrattade och förstörde allt HAHAHAH inte mitt fel ju xD
 Under bion tror jag att de som satt brevid Betty och mamma inte ville sitta där... De satt och kollade jättekonstigt på dem... och jag och Elvira satt och fäktades med godis och hon petade mig i ögat och så fick jag ett hysteriskt skrattanfall för att hon sa "Guud vilka söta djur!" och jag trodde hon sa kärring </3 och när eftertexterna kom hoppade jag och Elvira ner till skärmen och började dansa xD
 
 
Och både mamma och Elvira har fått mig att tycka att Chris Hemsworth är sååå snygg, så omnomnom på honom *o* (jag har sett honom i Star Trek och The Avengers och så i Snow White dårå, vill se Thor också...)
 
 
Mina Drop Dead-saker borde förresten komma idag! Elviras kom igår, så... jag kommer sitta vid bredlådan hela dagen 8'D
 Ska gå på promenad med mamma nu, så jag måste gå och klä på mig. Hon sa att jag skulle ta långbyxor - vad fan är det? Jag har bara trasiga eller shorts... NEJ GUD JAG HAR JU RÖDA OCH GRÖNA JEANS röda it is!
 Funderar förresten på om jag ska gå på Dropkick Murphys ikväll. Vet knappt vilka de är egentligen, men Elvira vill typ gå så... xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0