Just stand up and scream, the tainted clock is counting down

Truddelutt! Eller något sånt.
 Lite roligt att jag somnade mitt i ingenting mitt i natten och sov mig igenom fem meddelanden (ja, mobilen var på vibration), men vaknade för att någon jävel spelade wordfeud nio på morgonen... skitroligt, verkligen x___x
 I alla fall, ska gå och duscha snart, sen fråga mamma om hon skulle hänga med in till stan. Kommer antagligen skutta runt i Simple Plan tröja och shorts och converse, så om någon ser mig kan ni väl säga hej? (Lovar inte att jag hör, kommer antagligen lyssna på Asking Alexandria, men ni kan väl försöka? xD)
 ALRIGHTEY GÅR OCH DUSCHAR NU. För alla som bryr sig.
 
 
 
You need a doctor baby - you scared?

Kommentarer
Postat av: Nyancat

Vad det jag som spelade wordfeud med dig? xD

Svar: Nej, det var inte du xD
Frida

2012-07-08 @ 09:39:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0