Live Fast - Drop Dead (part II)

Kom hem till Elvira, flummade runt och kollade på någon jätteskum film Owo Gardener of Eden kom jag på att den hette precis när jag skulle skriva att jag inte kom ihåg vad den hette... Sen kollade vi på Big Bang Theory (måste skaffa första säsongen snart!!!!), Pranked (HAHAHAHAHA DET VAR SVENSKAR MED) och typ, Jersey Shore (jag dör fyfan vad jobbiga alla är hur kan man tycka om det programmet!??!?!). Har inte hunnit vara hemma så länge, haha. Och så började de under middagen att snacka om att ta med mig utomlands nästa år och jag bara FUCK YEAAH. Speaking of nothing, haha.
 THIS IS A POTATO - FUCK!!!
 Lånade Elviras Asking Alexandria skivor och sitter och lyssnar på dem nu, tihi :3 DET LÅTER JU SOM OM HAN SJUNGER THISISAPOTATO - FUCK. I A PROPHECY. JAG KAN INTE VARA DEN ENDA SOM TYCKER DET.
 Men bilder på Drop Dead-sakerna:
 
 
Är helt kär i den första tröjan - den passar helt perfekt, är för lång i ärmarna (vilket jag älskar) och är huur mysig som helst! Vill verkligen bo i den, men om jag gör det kan jag inte ta med den till Örebro på söndag... ska bo i den idag, sen får jag återgå till band t-shirts, I guess xD
 
Och Nyancat åkte till London och kommer hem dagen efter att jag åkt, så vi kommer inte kunna prata på jättelänge... kommer sakna henne jättemycket :(

Kommentarer
Postat av: Nyancat

Sjukt fina saker <3 :3

2012-07-08 @ 09:41:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0