They say I can't last a day in the real world

I say you wouldn't survive a night in mine
 

Alltså åh jag är verkligen taggad för januari. Asking Alexandria är så sdfghsdfgh ♥ och Ben Bruce in person liksom... *-*
 Apropå fangirlande så måste jag få skriva om skillnader. Folk kan bli skitsura om man säger att man tycker att en sångare är snygg och säger att sångaren är inte hela bandet.
 Jag har någon fetish för sångare och gitarrister och blir oftast helt AHMAHGAWD över dem. Det vet alla säkert redan. (Det finns såklart snygga bassister och trummisar - I mean, look at Tré Cool, Pete Wentz, Mikey Way och Dan Flint... especially Dan omnomnom)
 Vi tar Josh Franceschi som exempel. Jag älskar honom inte mer än någon annan i You Me At Six. Jag älskar dem alla lika mycket, för det är inte bara han som är bandet. Att jag tycker han är Fransexy och allt har inget med deras musik att göra. Jag ser det som något utanför bandet, eftersom det inte har något med musiken att göra.
 Är det någon som förstår vad jag menar?
 Jag stör mig helt sjukt mycket på "fans" som bara tycker någon är snygg och säger att hen är bäst i bandet. Eh, hello, hen skulle antagligen inte vara något alls utan resten av bandet.
 Kände bara för att skriva det.
 
Så, nu när jag sagt det har jag inget mer att säga. Logiskt va? 
 Ska fortsätta knarka Asking Alexandria och försöka skriva klart ett inlägg till Bleed it out nu, så ciao.

Kommentarer
Postat av: Moa

I TOTALLY AGREE.
Jag menar, det viktigaste är ju att man gillar bandet för musiken och inte bara för att de råkar vara snygga, men hallå - om de är snygga så är det ju inte mitt fel, amiright? Det är bara en lyckad kombo C: Musiker som inte är så väldigt snygga gör precis lika bra musik som snygga. Det är inte det viktigaste och har ingen betydelse för min åsikt om deras musik, men det är klart att det är ett plus, liksom ^^

OCH JAG HAR OCKSÅ EN FETISH FÖR SÅNGARE OCH GITARRISTER. Vet inte varför O.o

2012-07-07 @ 20:43:05
URL: http://www.moixa.blogg.se
Postat av: Nyancat

Jag fattar i alla fall vad du menar c:

2012-07-08 @ 09:20:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0