This isn't over baby don't believe a word they say

Vad jag har gjort idag:
- Ätit frukost
- Städat ur bilen
- Städat hamsterburarna
- Lämnat hamstrarna hos Elvira (fast det var bara Micke där)
- Packat alla kläder jag ska ha
- Städat mitt rum
- Bestämt vilka kläder jag ska ha imorgon
- Duschat
- Nästan kopierat ett halvfärdigt inlägg från Bleed it out för hand
- Lyssnat på Asking Alexandria
 
Vad jag har kvar att göra:
- Packa övriga saker
- Skriva klart inlägget för hand (så långt jag hunnit i alla fall)
- Skriva i alla roll att jag kommer vara borta och antagligen inte kunna logga in
- Hoppas på att ett par shorts kommer upp från källaren idag
 
Alltså jag är helt slut, seriöst. Ska bli skönt att komma iväg sen, veta att den här stressen är över. Det enda som kommer bli lite tråkigt är att jag inte vet om jag kommer ha täckning eller inte... kommer inte kunna messa med folk då ju :/
 Aja. Vi får la se hur det blir. Måste skriva klart det här så jag kan packa klart.
 
Det kommer kanske dyka upp något tidsinställt inlägg, får se om jag hinner göra något ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0