Before I go, let me remind you that you're waiting for

Before you go, could you love me just a little bit more?
 

Har haft en allmän skitdag. Råkade somna igår vid typ nio (alltså jag typ låg hopkurad i sängen och lyssnade på emomusik FÖR JAG ÄR SÅ JÄVLA BÄST och råkade somna ehe) så jag var helt jävla hyper och kunde inte somna igen förrän vid fyra. På morgonen. Sen när jag vaknade var typ alla på mig så jag blev pissed off och var allmänt sur och near a breakdown 'cause I had to go to school, så alla slutade typ prata med mig. Missade bussen och lyckades komma sent till spanskan, och så skulle vi tydligen ha ETT TILL PROV. Grejen är den att jag hade kunnat plugga till det, men jag trodde ju att läraren skrivit fel... blir förvånad om jag ens får ett E på det, haha. Sen på matten hade vi svenska och haha ångest. Kom försent till bilden, men vi såg några videos om Van Gogh när BENEDICT CUMBERBATCH AKA EN AV VÄRLDENS VACKRASTE MÄN spelade Van Gogh. Satt och fangirlade med Smurf, haha xD Sen åt jag faktiskt lunch idag, och sen ringde Paprika och vi var allmänt störda och jag vet inte. Haha. Hatar egentligen att prata i telefon, men åh älskar när han ringer ♥ Sen var det syslöjd och jag var allmänt glad efter samtalet med Paprika och kom ganska långt med vad jag håller på med för en gångs skull, haha. Sen var det NO och jag vet inte, humöret sjönk.
 
Nu sitter jag och lyssnar på musik och skriver på en one shot och borde börja skriva pappret jag ska lämna in till Davod istället för att redovisa. Måste bara komma på vad jag ska skriva om.
 
Well, börjar efter maten. Orkar inte nu. Vill bara skriva lite och få snacka med Paprika så har jag nog energi till att skriva helvetessaken sen, haha. (Fast iförsig, Paprika kommer inte ringa förrän om typ två timmar... Ska försöka vara produktiv under dessa timmar, tror jag. We'll see.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0