*en fin rubrik*

Vaknade typ halv fyra och råkade vara vaken när Paprika kom hem från FIR-konserten han var på. Han var helt salig och vet ni? HAN KÖPTE EN JULKLAPP TILL MIG. MIG. EN FIR-TRÖJA. BASEBALLTRÖJA. (Att jag inte får se den innan december, när vi träffas, är ju lite irriterande though adsfghsdgfh) JAG ÄLSKAR DEN UNGEN OKEJ JAG ÄLSKAR HONOM SÅ JÄVLA MYCKET I'M NOT FUCKING KIDDING HAN KÖPTE EN TRÖJA TILL MIG OCH BAH "Merry Christmas, baby <3" JAG ORKAR INTE SÅ JÄVLA UNDERBAR ASDFGHJFDFGHJKGFDSDFGH
 
...och nej, vi är fortfarande inte tillsammans. Vi kallar varandra för darling, älskling och baby ändå. (Jag svär, om någon mer frågar om vi är tillsammans... *hytter med näven*)
 
Idag har varit blandad. Först var jag typ helt förstörd efter att ha vaknat så tidigt, sen blev jag helt jävla sdfghjgfdfgh glad och sen var jag vaken till fucking halv sju, klev upp och gick till skolan fastän jag mådde illa och hade ont i huvudet. Kom knappt någon vart på min målning eftersom jag var så sjukt jävla borta. Var fett förvirrad på SO:n. Åt kakor och skrev på Billie under mentorstiden. Såg på Fawlty Towers på engelskan och HAHAHAHHA jag älskar den serien ok ♥ Visade ett sms för idrottsläraren att jag ska till tandläkaren och fick gå hem, men egentligen skulle jag bara hem :)))))))
 
Meningen var att mamma och jag skulle åka och köpa jeans till mig idag, men det blir imorgon istället. Looking forward to have some pants in a normal color... (Har bara röda, röd/svart-rutiga. De enda som kan räknas som normala är det dock en massa hål i - såna som ska vara där, alltså.)
 
Ska nu skriva in det jag skrivit på Billie och sedan spela Batman igen. Spelade det igår efter läxorna ju och ASDGHJGFDGFHJ JAG FICK MÖTA BANE JAG SATT OCH SKREK OCH GRÄT HATAR HONOM HAN ÄR SÅ JÄVLA LÄSKIG HAN DÖDADE MIG OK seriöst fick så mycket panik att jag bad Alex Gaskarth och Andy Biersack komma och spela med mig via twitter, men nä diss :ccc
 
Vet förresten vad Paprika ska få i julklapp. Mwehehehe C:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0