Fin rubrik ja

Bloggade inget igår för att Liv hade min dator från i princip när jag vaknade och jag var tvungen att städa och så kom Elvira hit. Därför blev det inget från listan heller, så jag gör både dag 3 och 4 idag.
 
Så, igår kom Elvira hit. Vi satte oss faktiskt ner och gjorde två sidor i matteboken, vilket var bra för nu slipper jag stressa med det idag. Sen planerade vi en London-resa HAHAHAHAHA alltså åh vi kommer aldrig hinna med allt på en helg ♥ VI SPELADE FUCKING SLENDER OCH JAG TYP SKREK OCH STÄNGDE AV SPELET OCH FICK RYCK OCH HAHAHAHA ELVIRA HÖLL PÅ ATT SKRATTA SÖNDER OCH NU HAR PAPRIKA FÅTT FÖR SIG ATT VI SKA SPELA SLENDER TILLSAMMANS NÅNGÅNG OKEJ NEJ ALDRIG BRB DYING. Sen åt vi middag och efter det började vi spela Alice: Madness returns - FYFAN VAD AWESOME I NEED THAT FUCKING GAME OMFG (för er som inte vet vad det är och är för lata för att söka upp det; det är en skräck-version av Alice i Underlandet, typ) - och var tvungna att pausa för en tårtpaus. HAHAHAHAHA min familj är så epic att de kan köpa tårta utan att det är något speciellt xD Sen fortsatte vi spela tills vi typ dampade, sen hämtade vi godis och valde ut ett av Petters spel. Vi skulle ha spelat Killzone 3 men det funkade inte på mitt ps3 så vi tog nåt CoD och dödade zombies xD sen kollade vi på en helt urflippad film - Black Sheep TÄNK ER ZOMBIE-FÅR HAHAHHAHAHAHA OKEJ DÖR DEN VAR EPIC HAHAHAHHAHAHA - och så Ten Inch Hero, sen somnade vi C:
 
Idag har vi ätit pannkakor, dampat på Liv när hon spelade Harry Potter för hon är så JÄVLA DÅLIG OCH FEG LIKSOM HALLÅ SPRING BARA IN TILL TROLLET OCH VAR FUCKING AWESOME men okej jag förstår det sovande trollet är så jävla fucking läskigt. Sen satt vi typ bara och var helt retarded tills hon gick xD
 
Just nu sitter jag och äter godis och ska högst antagligen se på The Walking Dead snart, samt jobba på svenskaarbetet. Det går så jävla fucking bra ♥ Enda nackdelen är att jag verkligen inte vill lämna in den, för min lärare brukar kritisera i princip allt jag gör och ja, skriva är ju typ det enda jag gör och själv tycker går bra och är roligt så... jag vill inte ha sänkt självförtroende :c
 
DÄRFÖR BEHÖVER JAG ER HJÄLP SEN. Jag lägger ut den på skrivarbloggen och ni måste komma med så mycket feedback och tips som möjligt, inte bara säga att den är bra. Hittar ni något litet ni tycker jag kan ändra så KOMMENTERA FÖR HELVETE. DEN HÄR MÅSTE VARA PERFEKT.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0