Hey moon, please forget to fall down

Hey moon, don't you go down
 

Jag har både färgat och klippt håret idag, wohooo! Feels great. Ni får ingen bild though, för jag orkar inte fixa det och platta mitt hår och så vidare.
 
Försökte spela Batman idag. Fick sån jävla ångest och dog seriöst HAHAHAHAHHAA. (Alltså jag är nere i en kloak där jag ska hämta någon blomma från Killer Croc's lya. Så jag måste gå jättetyst och sakta på en typ bro av ruttnande träbitar för att inte bli upptäckt. Kom typ aslångt innan jag råkade faila och Croc dök upp och jag började seriöst gråta </3 CROC ÄR LÄSKIG OK.)
 
Har skrivit på en one shot idag också. Vet dock inte om jag bara ska låta Paprika läsa den eller om jag lägger upp den på skrivarbloggen också, för ingen lär antagligen fatta ett skit förutom han. Haha. (Det har med en av våra rollspelskaraktärer att göra. Eller ja, en av mina karaktärer. Jag skapade honom.) Det beror nog på hur den blir i slutändan, men Paprika ska få läsa i alla fall ^^
 
Funderar seriöst på att be mamma skriva en lapp till mig på idrotten imorgon. Har så jävla ont i låren att jag går sönder, allvarligt. Det känns som om jag måste vila för att kunna stå och hoppa en massa på söndag :c Har ont i hela jävla fucking kroppen THIS IS NOT FUNNEH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0