If it's dead, we'll kill it

Jag har snart ätit upp halva burken med sötsugspiller, haha. THIS WAS NOT THE WAY IT WAS SUPPOSED TO BE. UHUHUHUHU.
 
Har spelat Batman och dampat sönder på Harley Quinn THAT BITCH TURNED ON THE ELECTRIC FLOOR THAT FUCKING ASSHOLE GO DIE IN A FUCKING HOLE YOU UGLY STUPID-ASS BITCH <- jag lite tidigare idag.
 
Har också skrivit lite på Billie och ska fortsätta med det nu. Det går fortfarande trögt, men jag är säker på att så fort jag kommer förbi en viss händelse kommer allt bli bättre. Jag har allt klart för mig, i stort sett, förutom början. Är helt jävla lost.
 
Och nu är det middag. Adfghsdfghdfg är inte hungrig FAN TA DIG GODIS </3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0