I'm not asking, you're not telling

Det gick bra på spanskan. Förbättrade min text om vad jag gör på morgonen och jobbade i övningsboken. Upptäckte att nästa uppgift där är att skriva en berättelse på spanska. HAHAHAHAHHAH det lär ju gå... bra. Fick också läxa att kunna böja reflexiva verb WATER YOU DOIN'?!?!?!!?? DDDDDDD: nu måste jag komma ihåg alla me he och te he och se he och nos och vos och ido och ado ASDGHJKHGDFSGFHKJJGHFDFGHJ (...om du har spanska kommer du fatta det där)
 
Gjorde faktiskt en hel sida i matteboken. Fick dock kolla facit en del, så provet lär ju gå bra sen :)))) Kommer inte hinna göra röda sidorna, as usual, eftersom jag inte ens kan klara tal på E-nivå ._______________.
 
Satt typ mest och flummade på bilden och fick det återigen bevisat att jag är glömsk. Ja, jag är det, men fan sluta skratta ;w;
 
Syslöjd. Vet inte vad som hände men fick panikångest mitt under lektionen och fick springa ut. Satt och grinade på en toalett och hatade precis allt. Alltså allvarligt, jag var okej, till och med glad, men så bröt jag ihop bara sådär. Förstår seriöst inte hur det gick till.
 
NO:n var inställd pga utvecklingssamtal så vi slutade 14.10 (men vi fick gå så vi hann med helbussen) <3333 Sen jag kom hem har jag häftat ihop mina noveller jag skrivit ut, visat svenskaarbetet för mamma som tyckte det var asbra, och så slösade jag bort två timmar av dyrbar pluggtid på att spela Batman: Arkham Asylum. Det var inte mitt fel att jag verkligen var sugen på att spela något och Liv hade min dator, haha. Visste inte ens att Petter hade det spelet owo Asbra var det i alla fall ♥ (Har kommit fram till att jag kan vara ganska bra på tv-spel, lär mig kontrollerna snabbt, men jag suger så fort det kommer till skjutspel. Så är det bara.)
 
Nu ska jag faktiskt gå och plugga SO och lyssna på awesome musik. Yeah, I'm that cool.
 
Förresten, när vi skulle till lunchen GICK jag och skrev i ett skrivhäfte. Sabina frågade hur jag kunde gå och skriva samtidigt, och jag svarade att det är en av alla de skumma färdigheter jag utvecklat under åren. Det är ju så xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0