IT BETTER BE BLACK IT BETTER BE TIGHT IT BETTER BE JUST MY SIZE

My Chemical Romance – Boy Division *cries* HAHAHAHAHHAHAHAHAHA
 
Så, det var skola idag.
 
Satt i en soffa på musiken och grät av skratt för att Carro försökte spela en vaggvisa för oss (Första versionen: "Det var en gång en svarthårig flicka..." Andra versionen: "Det var  en gång en negerboll..." Tredje versionen: "Det var en gång en svarthårig flicka som hade en bror, den rödhåriga brodern hade en syster, den blonda systern hade en brunhårig tvillingsyster. De två tvillingsystrarna, Brownie och Bruno gick över en br-" "MEN DU KAN JU INTE DÖPA BLONDINEN TILL BRUNO JÄVLA ÄRTA!!1!!1!!!!!!!111!1!!"). Sökte upp ackorden till For Baltimore och jag kan dem alla - problemet är bara att spela låten också... kan ju inte DDDD:
 
På svenskan satt jag mest och gjorde precis ingenting. Hm. Vi har börjat med grammatik nu och det är så sjukthelvetesjävlabajstråkigt I'M NOT EVEN JOKING.
 
Kom helt oförberedd till engelskan, då vi skulle ha uppsatsskrivning - vi var sena för att vi tejpat ihop Sofie, Märta och Smurf med varandra så de var jättelångsamma, och så kom de på innan vi skulle in att de var tvungna att ta sig loss, så jag fick sitta och skära sönder tejpen med en nyckeln .________. Så, fem minuter sen, ingen penna, inget sudd - vet ni vad jag gör? Läser igenom ämnena och skriver 6 sidor på 30 minuter, lämnar in och går. Like a fucking boss. Såg att Wille som satt brevid mig hade gjort en tankekarta och varit tidig och han satt bara och stirrade på sig papper HEY HEY I'M A HURRICANE DROP YOUR ANCHORS IN THE STORM. 
 
Skrev klart svenskaarbetet på SO:n i brist på annat att göra. Hah.
 
Läste lite ur Dearly devoted Dexter på bussen när jag åkte hem, och sen har jag fixat med svenskaarbetet och lagt ut det. Är sjukt nöjd men åh jag vill inte att novellhelvetet ska bedömas D: liksom bara nej. KAN INTE PAPRIKA KOMMA HEM OCH LÄSA DEN OCH HJÄLPA MIG SNÄLLA JAG GÅR SÖNDER PALLAR INTE OK
 
Så. Lugn.
 
Har skrivit ut NO-saker och har ångest över det. Försökte skriva ut one shots också men openoffice dampade och typ kraschade, så när jag lyckades var pappret slut. DET GÅR SÅ BRA FÖR MIG, JA VERKLIGEN. Struntar i det nu, kan göra det någon annan gång. Ska fortsätta knarka Black Veil Brides – In The End och My Chemical Romance – Boy Division istället :DDDDDD
 
Ikväll ska jag nog försöka plugga lite NO (aka låtsas läsa i boken) och se på film. Whee. Såg på Superhero Movie och Zombieland och HAHAHAHAHAHAHA jag hade glömt bort hur underbar Superhero Movie är ♥
 
"These titan blades can cut through diamond!"
"I'M NOT WEARING ANY DIAMONDS!!1!!!!1!!!!!11!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0