Planer för kvällen;

Lyssna på Parkway Drive, läsa The Hunger Games och skriva på svenskaarbetet. Känns bra att jag kommit kanske halvvägs med det - en vecka kvar till inlämning! *struntar i alla andra fucking läxor jag har, som matte och NO* (eller egentligen har jag inget i NO, men vi har prov på torsdag efter lovet och jag måste läsa ikapp lite... fattar ju ingenjävlating :c)
 
Har förresten läst igenom hela The Bro Code nu. HAHAHAHAHA i affären sa Petter att jag inte kunde köpa boken för att jag inte var en kille (han menade att bros är guys), men Barney har skrivit såhär;
"You don't need to be a guy to be somebody's bro"
HAH SUG PÅ DEN PETTER snälla misstolka inte :c

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0