Positivt

Idag ska jag vara positiv och överleva pluggandet. Så let's make a list of saker som jag ser fram emot/blir glad av!
 
 ¡Dos! har kommit ut. That's definetly a reason to be happy.
• På söndag får jag träffa Jen face to face YAAAAAAAY (HAHHAHAHA när hon såg mig i sci-fi bokhandeln och inte sa hej och när jag stod bakom henne på Simple Plan HAHAHAHAHAHA åh så jävla bäst ♥)
• På söndag får jag äntligen gå på konsert igen.
• Jag blir så jävla taggad av att lyssna på The Used.
• Mitt nya projekt går bra.
• Jag ska få klippa och färga håret på torsdag. Vet inte om jag ska våga testa någon ny frisyr och kanske färga det svart, eller om jag behåller det här röda ett tag till. HAR ALDRIG HAFT NÅGON HÅRFÄRG SÅHÄR LÄNGE OMFG (kan ha att göra med alla komplimanger jag får; blir så jävla glad, y'know)
• Jag blir lugn och kan tänka när jag lyssnar på just Slipknot. Andra screamo-band funkar, men ingen gör det så bra som Slipknot. Undrar hur det kommer sig...
• Snart är det december. Det betyder konserter, jullov, julafton, nyår och att träffa Paprika. Ser mest fram emot det sista, tbh. Vill så gärna bara få se min tvilling, krama honom, höra honom prata utan att behöva en telefon för det. Och så vill jag veta hur min FIR-tröja ser ut. Tihi.
 
Sen kommer jag inte på så mycket mer, men det är ganska mycket för att vara jag.

Kommentarer
Postat av: Jen

VI ÄR FAN BÄST PÅ ATT INTE TRÄFFAS 8'D
Men jag kände att jag behövde varna dig för min awkwardness så här på förhand - så hej jag heter Jennifer och är världens mest awkwarda person någonsin. Bara så att du är beredd tills på söndag c:

Svar: HAHAHAH JA 8'DDet är lugnt, är sjukt awkward jag med xD
Frida

2012-11-13 @ 20:25:21
URL: http://icouldfindyouinacrowd.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0