So give me love, give me every little bit of your broken heart

- Gjorde klart diagnosen på matten idag. So fucking proud.
- Hade inga kläder till idrotten, för seriöst jag hittade dem inte och hann inte leta så ah. Låg på scenen och skrev på en one shot istället.
- Labb på NO:n igen, samt svara på frågor. Tråkigare än igår, tbh.
- Blev nästan tvingad till att prata på spanskan (jag får panikångest av att prata med andra än Paulina och Ronja i den klassen, seriöst) men ingen annan var klar med just den uppgiften (förutom Paulina som jag redan gjort den med - man skulle göra med två till...) så jag slapp C: fick också höra att jag jobbade på bra eftersom jag var klar med hela stencilen och hade gjort ett halvt kapitel i övningsboken - JAG KAN VARA PRODUKTIV OM JAG VILL.
 
Idag: Plugga typ javenne, SO kanske, knarka The Used (<- min spellista med favoriter av dem) och längta till nästa söndag. Yeah.
 
Åh juste, igår jobbade jag så mycket med grammatikhäftet (oseriöst dock) att jag högst antagligen är ikapp alla andra nu. WOHO! Skulle behöva göra en plan för hur jag ska plugga igen.. OKEJ PJUH NU HADE JAG TUR - trodde att vi hade NO-prov på torsdag men det är nästa torsdag så jag kan börja plugga till det i helgen istället HALLELUJAH! Måste kolla om jag har något speciellt efter nästa helg för i sånt fall måste jag göra det innan söndag... kommer fan inte hinna göra så mycket den dagen, haha xD
 
...har grammatikprov på måndagen och matteprov på torsdagen. FUUUUU. Okej plan:
 
Idag: Läsa SO-sidorna och se över uppgifterna.
Imorgon: Göra SO-uppgifterna.
Fredag: Ta en dag ledigt.
Resten av helgen samt antagligen en del av veckan: Grammatik och NO.
 
FAN ATT VI HAR SÅ JÄVLA FUCKING MÅNGA FRÅGOR TILL NO:N SRSLY DAVOD WTF.
 
Okej det här inlägget blev ju... fint.
 
MEN HAPPY NEWS: OBAMA ÄR FORTFARANDE PRESIDENT. JAG ÄR GLAD FÖR DET OKEJ. HAN ÄR EPIC. I LIKE THAT DUDIE. Behövde bara få säga det~

Kommentarer
Postat av: Jen

OBAMA FOR THE WIN 8D
Och jag vet att det inte har med någonting att göra men jag kom just på att The Used-konserten är snart och att jag längtar som fan. Såjahejpådig :3

Svar: OBAMA FTW YEAH 8DDDDDÅh jag veeet längtar som fan hejpådigmed<3 C:
Frida

2012-11-07 @ 16:59:05
URL: http://icouldfindyouinacrowd.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0