The Used

Kom till Fryshuset och var i princip ett nervous wreck tills jag hittade Jen och vi stod i kön och var helt retarded (ALLTSÅ JEN FÖRRESTEN DU ÄR SÅ SÖT ÄLSKAR DITT HÅR OK) 8D sen så blev vi typ ännu mer nervösa när kön började röra på sig. Vi kom in och kollade in merchbordet och sprang in till lokalen och var typ ännu mer retarded och nervösa.
 
 
Sen kom Lower Than Atlantis ut på scenen. De var jättebra och så, men jag tycker lite synd om dem - i princip ingen visste vilka de var xD men de var bra! Vi fick sitta ner på golvet vid ett tillfälle och när sångaren sa jump så hoppade alla upp och stod och hoppade. Hamnade förresten i min första moshpit under en av deras låtar - it was a bit confusing but fun ♥
 
 
Sen när de klivit av fick vi vänta lite till, i vad som kändes som en evighet, på The Used. Trodde jag skulle svimma för alla var längre än mig, det var så jävla varmt och jag kunde knappt andas. HAHAHAHA det här kommer låta sjukt men någon bakom mig typ andades på min nacke hela tiden and weirdly enough that calmed me down HAHAHAHHAHAHAHA </3
 
 
Sen kom The Used ut på scenen. Stod och log som en idiot och hoppade och åh gud the happiness. Stod och skrek med i refrängen till Put Me Out och bara asdfghjhgfdsdfghjhgfd ♥ Och åh Bert's tal om att alla fick varasig själva, att vi skulle älska varandra och att när vi skulle lämna lokalen senare skulle vi le. Tappade bort Jen nångång i början, för publiken var helt asdfghjgfdsdfghj och varje gång jag kom nära henne knuffade folk undan mig igen WELL FINE THEN BITCHES men det gick bra xD och åh lyckan när jag fattade att de spelade Blood On My Hands och jag dog seriöst åh ♥
 
 
Sen efteråt vid merchbordet träffade jag helt randomly Leia och fick en kram. Köpte en tröja med texten "The Used don't give a fuck about shit" samt ett armband med samma text. Jag och Jen fick typ höra att Lower Than Atlantis antagligen hängde i lokalen de spelat i så vi bara "äh det kommer ändå ta tusen år att komma ut" men det var tydligen VIP så vi fick inte komma in :ccc vi gick och drack vatten och kom ut och det var antagligen svinkallt men jag frös inte och pappa skrämde skiten ur mig och sen var det liksom över.
 
^ nervös tjej innan The Used.
 
Så på det hela taget - en av de bästa kvällarna på länge. Kyckling skrev jag inte, men åh lycklig ♥
 
För övrigt har jag haft en väldigt dålig dag och tänker därmed inte skriva något om den, för ja så dålig var den. Varför kan inte konserter vara för alltid?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0