Ugh

Stannar hemma idag, för mamma vill inte låta mig gå till skolan. I'm just glad I don't have to. Det enda jag inte gillar är samtalen, när mamma vill prata. Det ger mig mer ångest och får mig att önska att jag faktiskt åkt till skolan och mått dåligt där i alla fall. Där kan jag i alla fall fly på något sätt.
 
Hur jävla svårt ska det vara att sluta prata om kuratorn? Jag vill inte dit. Jag vill inte prata med någon jävla främling om hur jag mår. Vill inte prata alls. Just leave me alone, seriöst.
(Jag vet att du tror att du hjälper, but you don't. Jag förstår hur du tänker though, 's just that jag inte kan prata. Det går inte. Jag ser inte hur. Sluta lägga den här jävla pressen på mig nu, jag orkar inte mer.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0