You get me on the edge of my seat, I bite my tongue so you don't hear me

Har städat hamsterburarna och skrivit helt sjukt mycket idag. Inte på det jag behöver skriva på, though, but that's okay. Försöker tänka på positiva saker för att orka med livet idag:
 
• Om 3 dagar får jag skriva om mitt hemliga projekt på skrivarbloggen.
• Om åtta dagar ska jag se Marilyn Manson.
• Om åtta dagar får jag träffa Darlin' igen.
• Om 24 dagar (tror jag) är det jullov.
• Jag kommer ha världens bästa jullov.
• Det är snart julafton, nu när man tänker efter lite.
• Jag längtar till nyårsafton.
• Har planerat alla fanfics jag ska skriva. Typ. Isch. Nästan. Hälften av dem. Förhoppningsvis kan jag börja skriva dem snart :D (för tillfället är det bara jag och Moa som vet något om dem mwehehe~)
• Om 21 dagar ska jag se Stone Sour live och får därmed se en av mina förebilder in person. Det får vi ju inte glömma.
 
Måste bara orka med allt till jullovet så blir allt bra sen. Ja.
 
Har gjort en ny spellista förresten ('cause boredom): We are the diamonds that choose to stay coal

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0