You still have all of my heart

Första delen av dagen rentav sög. Sen sög den till och från under eftermiddagen. Nu är allt ganska okej.
 
Gjorde typ ingenting under matten förutom att flumma och snacka om Directioners och vad de själva tycker om sin fanbase (var tvungen att argumentera för att inte skapa bråk, hm). Sen gjorde jag verkligen absolut inget alls på svenskan, inte mer än att skriva på en one shot jag börjat med. Fick också höra att jag är sämst (för det står så på min hand, att jag är sämst, och idag var det någon som såg det) så ja blev så jävla glad att jag ville hoppa över lunchen :))))))
 
Efter lunchen blev saker och ting bättre. Vi skulle labba på NO:n - hamnade med Smurf så vi satt och stirrade på vad olika lösningar gjorde med olika metaller, och så fick hon beröm av Davod och jag fick ett lyssna "Lyssna på henne!" av honom. Nejmen allvarligt, hon var jättesmart, she deserved it :3 sen satt jag och tvillingarna och gjorde ett batteri av mynt, papper och aliminiumfolie (och ja, det funkade faktiskt). I slutet av lektionen fick jag agera DJ och spelade All Time Low – For BaltimorePanic! At The Disco – The Ballad Of Mona Lisa och Green Day – 21 Guns, samt spelade Parkway Drive – Sleepwalker på väldigt låg volym när typ hela klassen gått (skulle ha blivit mördad om jag spelat den högt när hela klassen var där). HAHAHAHAHA Smurfs reaktion när jag skrev Parkway Drive: "Men nej, Frida... .________." Smurfs reaktion när låten börjat: "O_______O vänta, Parkway Drive? Jag trodde det var lika lamt som All Time Low!" HAHAHAHAHAHAHAH Märta slog till henne och jag stod och stirrade ♥ Sen visade det sig att vi varit uppe i biologisalen så länge att vi missat hela SO-lektionen :DDDDDD
 
Apropå dagens lista: Kommer inte kunna lägga upp videon. Har ju pappas mobil och den dampar, har ingen annan kamera heller så ah... JAG LOVAR NI FÅR SE MITT RUM (hela alltså) NÅGON ANNAN GÅNG, HEDERSORD.
 
Sen var det väl inte så mycket mer... hum.
 
 
If you hate the world and you hate what you see
Then say this with me; fuck everything

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0