Annan random tanke

Alltså, vi låtsas att ni inte känner mig. Ni ser mig helt randomly på stan och typ, jag vet inte. Blir väldigt filosofiska.
 
Vad skulle ni få för intryck av mig då? Vad skulle ni tro att jag hade för musikstil? Hur skulle ni tro att jag var för slags person? Vad skulle ni tro om mig i allmänhet?
 
Yeah, jag är filosofisk idag, typ. I'M SO DEEP OMFG.
 
To make it easier; nytagen bild på en trött och sjuk Frida utan smink och redigering.
 
 
Om någon nu svarar - please be honest. Jag är seriöst nyfiken och ja, I can take the truth. Even if it's horrible. Y'know xD
 
(Har jag frågat det här förut förresten? Någon som vet? Tror jag tänkt tanken tidigare, men I'm not sure...)

Kommentarer
Postat av: Moa

Helt komplett ärligt talat så tror jag att jag hade gillat dig rent instinktivt faktiskt (och det säger jag inte bara för att vara snäll, honestly) - folk som inte bara klär sig exakt som skyltdockorna inne på Gina Tricot utan kör sitt eget race lite mer blir alltid favvosar. Tror faktiskt jag hade gissat - eller snarare hoppats - att du hade samma musikstil som du har, eftersom folk med sån awesome musiksmak är OMÖJLIGA ATT INTE TYCKA OM :3

Så, yeah, jag hade nog tyckt att du hade verkat allmänt awesome (det var ju liksom därför jag började följa din blogg från första början) C:

2012-10-17 @ 21:34:42
URL: http://www.moixa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0