Duktig

Har gjort ena hälften av spanskaläxan (glosorna). Ska översätta en spanskatext ikväll. Sedan har jag kommit på att det är inte hela världen om jag inte gör så mycket matte nu i veckan - vi har inte prov förrän efter höstlovet, så jag har tid att göra klart den gröna kursen, diagnosen, eventuellt repetera och försöka göra röda sidorna - och så är det ju SO-provet på fredag. Behöver inte plugga till det idag; det räcker om jag läser igenom kapitlet om WWII och mina anteckningar fram tills det är dags att skriva, för jag kan liksom redan ganska mycket. Det hjälper att ha två i familjen som är intresserade av historia i allmänhet, haha. (Hoppas på att det här provet väger upp mitt första som inte gick som jag trott... hrmf JAG VAR ÄNDÅ DUKTIG) Så jag har hela min vecka utstakad framför mig - plugg idag, lite plugg delat på onsdag och torsdag och sen är det fuCKING LOV
 
Det enda jag inte vet hur jag ska klara av är utvecklingssamtalet på torsdag. Hoppas bara på att det inte förstör min balans så mycket att det förstör hela min plan för dagen.
 
Känns förresten bra att ha något att göra i helgen. Har lovat att följa med på Walking with dinosaurs med familjen (jamen varför inte? xD) på lördag, och så är det någon mini-KP-träff på söndagen. Tror jag. Vet inte hur många som kommer. Vet i alla fall att Filippa kommer dit och att jag fick Rebecca att tycka det var värt att komma. FATTA ATT HON VELAT TRÄFFA MIG I FYRA ÅR OCH BLEV HELT HYPAD NÄR HON FICK HÖRA ATT JAG SKULLE DIT OMFG. Dog seriöst när jag läste det för asdfghsdfghjdfgh ♥
 
Nej, ska försöka skriva klart översättningen och sedan duscha. Tror jag ska skriva ikväll, och se på film. Batman, maybe? Eller Beetlejuice... åh längtar tills jag är klaaaaar med det här vilken film det än blir!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0