Har bajs tråkigt?

ALLTSÅ HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA ♥
 
Så, igår:
 
- Stod på Plattan och frös tillsammans med random folkz.
- Sedan tog hela gruppen över Kulthurhusets café där jag spårade ur och började hälla en massa socker i min blåa läsk (DEN VAR BLÅ OMFG). Stoppade inte alls ner sugröret i Filippas vatten så att hennes vatten började smaka socker NEJNEJ.
- Axel spårade ur och började kasta ner en massa saker i resterna av sin pasta carbonara (då han åt lunch, alltså), som socker, papper, plast, broccolis, en paprika-bit och mycket mer. Vi fick springa därifrån innan någon skulle upptäcka det och skälla ut oss, haha.
- Vi gick till Centralen för att möta Martin. Det slutade med att vi blev indelade i två grupper; en som sprang och letade efter honom och en som satt på golvet och väntade. Fick testa Rebeccas mössa och asdfghsdfgh så mysig ♥ Sen var det vi som hittade Martin först, fastän vi inte letade, för den andra gruppen sprang förbi honom och han stod fem meter från oss HAHAHAHAHA orkar inte.
- Vi hängde på Centralen och låste in folk i skåp. Jag blev även dissad av Martin :c "Jag känner mig kort ;w;" "Det kan du fortsätta med :D" JAMEN FÖRLÅT ATT MAN INTE ÄR EN JÄTTE DÅ </3 (Martin är alltså jättelång, bara så att ni vet det)
- Vi gick tillbaks till Kulturhuset. Jag och Filippa lämnade efter en stund för att gå och köpa en mössa till henne och sedan satt vi inne på en soffa tillsammans med en liten grupp av KPwebbarna och bara pratade c:
- Rebecca och Filippa skulle hem så jag följde med dem till stationen. Fick en massa kramar av folk, tihi ♥
 
Tog tyvärr inga bilder, men jag vet att jag hamnade på ett par gruppfoton + att Filippa försökte fota mig inne på caféet + att både hon och Rebecca fotade mig när jag hade Rebeccas mössa på mig. Tror att Filippa lägger upp foton när hon kommer hem idag, but I'm not sure. Kan sno hennes och visa C:
 
JUSTE, MIN LOGIK: Om en läsk är blå måste den vara awesome. Liksom, blå läsk. Kan det bli mer awesome?
 
I ALLA FALL, idag vaknade jag vid typ tio och låg i sängen tills klockan var tolv. Idag har jag hunnit börja på nästa del av Billie (EFTERSOM ALLA BARA DISSAR MIG YOU FUCKING MOTHERFUCKERS FUCKAAAAHS nej jag är inte arg alls egentligen puss på er ♥) och så fick jag Paprika att fanboya. Nu sitter jag och chattar med Nyancat och lyssnar på musik och så dampar internet och jag sitter och skriver. YAAAAAY.

Kommentarer
Postat av: Nyancat

BAJS KAN HA TRÅKIGT OK


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0