I can be your lost boy, your last chance, a better reality

Hum. Igår var en allmänt jobbig dag, faktiskt. Eller nej inte allmänt - slutade med att jag satt och tröståt nutella, haha. Men allt är bra nu! :D
 
Såg nu att Paprika blev kallad kvinna på en hemsida. OH DEAR GOD HAN KOMMER FLIPPA HAHAHAHHAHAHA just thought I'd share this with you.
 
Min att-göra-innan-jag-dör-lista har uppdaterats förresten. Vet inte hur många som vet att jag har en sån, men ah. Mestadels är det typ kittla Paprika, kittla Paprika på knäna, SÅNT DÄR FÖR JA JAG ÄR SÅ NORMAL.
 
Idag ska jag... jag har ingen aning. Borde plugga matte och städa och fixa mina naglar men det slutar antagligen att jag sitter här och skriver. Lovade mig själv att skriva klart ett inlägg till Billie under helgen. Det har inte blivit av än och jag är lite sur för det. Ska sitta och skrivaskrivaskriva tills det halvskrivna inlägget är klart C:
 
ÅH GUD NI KOMMER HATA MIG EFTER DET INLÄGGET HAHAHAHAH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0