I JUMPED I FELL I HIT THE GROUND

BUT HERE I AM ALIVE
 

Hatar att få ångest av musik. Hatarhatarhatar. Får alltid ångest när jag får reda på att ett band kommer till Sverige och den där väntan innan mamma och pappa pratar om det, innan man liksom vet. Uschuschusch.
 
I ALLA FALL. Musikprov idag - gjorde nog ganska bra ifrån mig, får nog lätt ett D eller ett C (hoppas jag på). Svenskan - har påbörjat min novell och HAHAHHAHA ÅH MIN OCH ELLIES SKRATTATTACK spårade ur totalt ♥ Engelskan - fuckade antagligen upp hörförståelsen men fuck it orkar seriöst inte bry mig. SO:n - oh dear god, kommer inte ihåg något alls.
 
Sen var det typ inget mer som hänt idag. Haha. MITT LIV ÄR SÅ JÄVLA INTRESSANT JAG VET.
 
 
"OM VI BÅDA KAN GÅ SÅ PAXAR JAG DIG DEN KVÄLLEN DU ÄR MIIIIIIN OK <3"
"DU FÅR MIG ATT LÅTA SOM EN PROSTITUERAD, MEN VISST <3"
HAHAHAHAHHAHAHAHHA JEN JAG SITTER OCH GRÅTER ALLTSÅ HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0